Nejčastější otázky (FAQ)

1.Získal jsem od vás slevový kupón, ale nevím, jak si ho mám uplatnit?

Slevu si můžete uplatnit hned v prvém kroku objednávky. Stačí, když si vyberete produkt nebo produkty, které si chcete koupit. Následně si zobrazte košík a tam je vlevo dole kolonka na slevový kód. Zadejte ho a klikněte na tlačítko „Uplatnit slevu“.

2.Nedá se mi uplatnit sleva, kterou jsem od vás dostal?

Některé slevy se dají použít pouze za specifických podmínek, např. některé platí jen omezený čas nebo se dají použít jen při nákupu nad určitou hodnotu. Proto si zkontrolujte, zda jsou při slevě uvedeny i podmínky. Pokud i navzdory tomu, že všechno sedí, slevu nejde uplatnit, může jít o technický problém. V takovém případě nás kontaktujte na obchod@websperky.cz

3.Vztahuje se na zakoupený tovar záruka?

Ano, na tovar se vztahuje stejná záruka jako v kamenných obchodech. Na tovar je poskytována záruka 24 měsíců, která začíná plynout dnem zakoupení tovaru.

4.Můžu tovar vrátit bez udání důvodu?

Ano, v našem obchodě můžete nenošený tovar vrátit až do 21 dní. Jak postupovat při vrácení tovaru se dočtete na této stránce.

5.Pokud si zakoupím tovar, kdy ho budu mít doručený?

Při každém tovaru je napsáno, dokdy bude tovar dodán. Všímejte si pozorně datum dodání – při tovarech, u kterých je více variant, se může dodací doba při jednotlivých variantách lišit. Např. při prstenech, některá velkost může být skladem (dodaná tedy může být do několika dnů), při jiné velkosti je dodací doba delší.

6.Nedaří se mi přihlásit, co mám dělat?

V první řadě je nutné, abyste u nás měli vytvořený účet (třeba se registrovat). Pro správné zobrazování se našeho eshopu je nutné, abyste ve svém přehlížeči měli povolené cookies. Když máte starou verzi přehlížeče, některé položky se vám nemusí zobrazovat správně. Pokud jste už u nás nakupovali, ale zapomněli jste vaše heslo, klikněte při zadávaní přihlašovacích údajů na ikonu "zapomněl jsem heslo", na váš e-mail vám bude zaslané nové heslo. V případě jakéhokoliv problému nás můžete vždy kontaktovat e-mailom na obchod@websperky.cz.

7.Co znamená možnost, která se nachází v košíku „Objednávku odeslat jako dárek?“

Tato možnost je vhodná, pokud chcete odeslat šperk jiné osobě a platíte objednávku předem. Do objednávky nebude přiložena faktura (ta bude zaslána kupujícímu v mailu), na šperku nebude cenovka a také můžete napsat věnování, které pak odešleme spolu s tovarem.

8. Co znamená poslat "Objednávku jako dárek", kt. nelze zakliknout v košíku? 

Je to možnost objednat a zaplatit dárek pro osobu, kt. chcete na dálku obdarovat. Vy objednáte, zaplatíte předem a my objednávku odešleme dané osobě. Objednávka bude odeslána bez faktury (ta přijde mailem kupujícímu), na zboží nebude žádná cenovka a pokud napíšete v objednávce i dárkový text (věnování) přibalíme do zásilky i dárkovou kartičku s Vaším textem. Z tohoto důvodu není po zakliknutí možnosti Objednat jako dárek možnost poslat objednávku na dobírku.